Zaterdag speelde de nieuwe F3 haar eerste oefenwedstrijd tegen Fortis. Na een paar maanden hard trainen hebben we er zin in. Op naar sporthal De Belt !!

De coach vergeet de shirtjes…..maar een ouder is zo vriendelijk om even terug te rijden! Wat een service !!

Na wat inschieten gaan we echt beginnen, in onze oranje shirts. Het spel gaat op en neer en af en toe een kans. Met rust is hèt 1-1. Het vangen, gooien, vrijlopen, bal afpakken en schieten gaat al best goed. En de kinderen hebben er plezier in.

In de 2e helft blijft het gelijk op gaan: 2-1,2-2, 2-3 en 3-3. Dan fluit de scheidsrechter af. Ook de strafworpen-stand na de wedstrijd is 3-3!

Zowel de kinderen van Fortis als van Swift lopen blij het veld af. Zo….de eerste wedstrijd is achter de rug. We wisten niet dat het zo leuk zo zijn…

Oh ja, op het veld gaat F3 echte wedstrijden spelen! Dus kom maar eens kijken naar Micha, Jarvina, Anna en Elin.

invallers Rik en Ijve nog bedankt voor het meedoen tegen Fortis!

De coaches Esmee en Bart

esmee en Bart