Donderdag 20 april stond weer de maandelijkse bestuursvergadering gepland

Naast de updates uit diverse commissies en algemene bestuurszaken is o.a. het volgende besproken:

• Vrijwilligersbeleid, overzicht en acties om meer mensen te werven voor vrijwilligerstaken, maar ook zorgen uitspreken over het feit dat we o.a. nog steeds geen nieuwe voorzitter en penningmeester hebben kunnen vinden. Het is goed om te zien dat een aantal van hun taken is opgepakt door andere besuursleden/vrijwilligers, maar het is zeker geen fijne situatie, omdat met beperkte mankracht het bestuur zich te weinig bezig kan houden met de lange termijn.
  • Voorbereidingen afstemmen met de hemelvaartscommissie voor ons jaarlijkse hemelvaartstoernooi
  • Succes van de Giga kangaroedag, een geslaagde sportieve ochtend met ongeveer 130 kinderen van basisscholen Aventurijn en De Stroming. Mede mogelijk gemaakt door vrijwilligers van Swift, maar ook door de begeleiding van scholieren van de middelbare school Nehalennia.
  • Het initiafief van Riny Kasse om het clubhuis een frisse nieuwe look te geven, heel fijn!

Mochten jullie wensen, aanvullingen of tips hebben, schroom niet en neem gerust contact met ons op.

namens het bestuur,

Paul van den Berg