We spelen met E1 en E2 tegelijk een wedstrijd in De Sprong. Seolto is al helemaal compleet aanwezig terwijl er van Swift E3 nog maar twee spelers in het veld staan. Om kwart voor negen is dat niet anders. Om vijf voor negen komen Julius, die zich ziek en misselijk voelt, Anne-Sophie die haar schoenen vergeten is en Loïs met de shirtjestas aanzetten. Inschieten zit er niet meer in want de scheidsrechter begint met de wedstrijd.
Ik twijfel of ik Julius er in zet. We hebben maar vijf spelers want Esmee heeft zich voor vandaag afgemeld. Julius speelt zijn ziek zijn heel overtuigend. Isabella van E1 zit aan de kant en valt bij ons in.
We spelen rond volgens het boekje maar komen niet tot schot. Het staat 0 – 1 na tien minuten. Isabella gaat terug naar haar ploeg. Super dat ze ons wilde helpen!
Anne-Sophie haar schoenen zijn inmiddels gearriveerd en zij kan mee spelen. Julius grijpt naar zijn hoofd en zegt dat hij echt niet lekker is. Harm heeft nu een kleine, snelle tegenstander gekregen en moet hard lopen om hem bij te houden. We komen met 3 punten achter. Mylène scoort een super schot. Het staat 1 – 3 in de rust.
Rob, die de ploeg ook traint, geeft een paar goede aanwijzingen in de rust. Julius voelt zich nog echt niet fit en blijft op de tribune bij zijn vader, zusje en andere supporters. Harm krijgt een strafworp mee en mist, helaas. Loïs maakt een prachtig doelpunt! Het staat 2 -3. Harm gebruikt nu zijn beide armen bij het verdedigen en zakt wat door zijn knieën zodat hij zijn snelle tegenstander makkelijker bij kan houden en het hem moeilijker maakt bij het gooien. Anne-Sophie scoort 3 – 3. We werken hard en spelen goed rond. Nemen over bij doorloopballen van Seolto. Seolto zet alles op alles om te winnen en daardoor worden wij nog fanatieker. Toch kunnen we het niet voorkomen dat Seolto drie keer raak schiet. Anne-Sophie maakt nog een prachtig doelpunt en als de scheidsrechter af fluit staat het 4 – 7. Echt heel goed samen gespeeld! Bij de strafworpen komt Julius even van de tribune om mee te schieten. We feliciteren Seolto en bedanken de scheidsrechter. Nogmaals: goed gespeeld E3!!!
Ik moet er nu toch echt aan geloven en ons wedstrijdformulier wordt – met hulp van Rob – digitaal ingevuld. Tot ziens papieren wedstrijdformulier! Welkom digitaal wedstrijdformulier!
Dinsdag spelen we onze laatste zaalwedstrijd tegen Tjoba. Graag dan alle dames en heren van Swift E3 om half vijf aanwezig in de zaal!!!

Nicolette

Categorieën: Overig