TOP Arnemuiden is op het veld gestart in de Hoofdklasse en staat bovenaan! In de zaal komt TOP 1 op ditzelfde niveau uit. Wij rekenen dan ook op veel mooie en spannende wedstrijden. Natuurlijk ontmoeten wij jou graag in de sporthal de Blikken!

In de Hoofdklasse is het verplicht om bij het publiek entree te heffen. Maar we willen trouwe supporters zoveel mogelijk ontzien.

Wil je één of meerdere wedstrijden van TOP1 komen kijken, heb je keuze uit de volgende toegangsbewijzen:

*Een los entreebewijs voor € 3,-

*Een seizoenskaart voor € 10,- per persoon en voor een gezin € 20,-

*Of donateur worden van kv TOP voor minstens € 10,- per jaar.  De (gezins)seizoenskaart ontvang je er dan gratis bij.

Alle toegangsbewijzen worden bij de ingang van sporthal de Blikken verkocht. Het formulier om donateur te worden kun je op onze site vinden: www.kvtoparnemuiden.nl onder formulieren . Om oponthoud te voorkomen adviseren wij deze al ingevuld meenemen naar de Blikken. Het toegangsbewijs krijg je dan bij binnenkomst.

Tot ziens in de Blikken

Het bestuur van kv TOP