Afgelopen donderdag vond de Algemene Ledenvergadering (ALV) plaats in het clubhuis. Hier legt het bestuur verantwoording af voor het gevoerde beleid en worden beslissingen genomen die de hele vereniging aangaan. Enkele punten:

• We zijn blij dat de vergadering twee nieuwe bestuursleden heeft benoemd: Anne Adriaansen zal het secretariaat invullen en Merijn van Broekhoven wordt de nieuwe penningmeester. Bart Pouwer wordt algemeen bestuurslid en Robbert-Jan Adriaansen blijft voorzitter. Hiermee is het bestuur weer op sterkte.
  • Niet alle commissies zijn echter al op sterkte, de komende tijd zal er extra aandacht worden besteed aan de vacatures die er nog zijn binnen de vereniging, onder andere bij de Technische Commissie en de Beheerscommissie.
  • De vergadering heeft ingestemd met de jaarlijkse indexering van de contributie van 2% en heeft het bestuur decharge verleend voor het gevoerde (financiële) beleid. Hierbij wel twee verzoeken aan de leden:
    1. Als je kosten maakt die gedeclareerd kunnen worden deze graag apart afrekenen (niet tezamen met persoonlijke boodschappen) en het bonnetje meesturen met de declaratie.
    2. Declaraties niet langer dan een maand opsparen voordat je ze indient, zodat we als bestuur goed zicht kunnen blijven houden op de financiën.
  • De notulen van de vergadering worden binnenkort separaat aan de leden toegestuurd.

Naast de formaliteiten hebben we ook enkele leden speciaal in het zonnetje gezet. Joren Gillissen is 25 jaar lid van de vereniging en ontving naast een mooie bos bloemen ook een KNKV jubileumspeld. Davin Thielen werd bedankt voor zijn grote in zet bij de Technische Commissie de afgelopen jaren.

We konden op de vergadering concluderen dat we er als vereniging goed voor staan, en dat alles is mogelijk gemaakt door alle vrijwilligers die Swift laten draaien. We willen dan ook alle vrijwilligers, en specifiek de verschillende commissies bedanken voor hun inzet!

Categorieën: Bestuur