Hallo jongens en meisjes van 3 tot 6 jaar! Ben je dol op rennen, springen en spelen? Dan hebben wij iets leuks voor jou!

Wat is de Kangoeroe Klub?

Bij de Kangoeroe Klub kun je samen met andere kinderen allerlei leuke spelletjes doen. We gaan:

• Rennen en springen
  • Ballen gooien en vangen
  • Korfbalspelletjes spelen
  • En nog veel meer!

Het is een gezellige en actieve manier om nieuwe vriendjes te maken en kennis te maken met korfbal.

Wanneer?

Onze eerste training is op zaterdag 7 september van 10:00-11:00 uur. Daarna trainen we om de twee weken, zodat je lekker kunt blijven spelen en bewegen.

Waarom meedoen?

• Het is superleuk en gezellig
  • Je leert nieuwe dingen
  • Je maakt nieuwe vriendjes en vriendinnetjes
  • Je wordt sterker en fitter

We zijn op zoek naar nieuwe kangoeroes, omdat veel van onze huidige Kangoeroes zijn doorgestroomd naar de F-jes. Dus er is volop ruimte voor nieuwe kinderen om mee te doen!

Kom een keertje kijken!

Ben je nieuwsgierig geworden? Kom dan gezellig een keertje meedoen! Je mag gratis een paar keer proberen om te kijken of je het leuk vindt.

Meld je aan of vraag meer informatie bij Sanne Oostinga (kangoeroes@kvswift.nl). We kunnen niet wachten om je te zien bij de Kangoeroe Klub van Swift Korfbal!

Categorieën: Kangoeroeklup