Op 17 juni zijn de Beach games op de markt in Middelburg. Swift mag tussen 19-20.30u met de jeugd (F tm A), op de markt komen korfballen. Op het terrein wordt een grote laag zand gestort, zodat we kunnen ‘beachkorfballen’ in de stad. Ontzettend leuk om onze sport en onze club hier te kunnen promoten. Wij hopen dan ook dat alle jeugdleden mee doen.

De opzet is dat we wedstrijdjes spelen met de spelregels van het beachkorfbal. We spelen 4 tegen 4 in wedstrijdjes van 2x 6 minuten op velden van 10x20m. Er mag onbeperkt worden gewisseld. Teams bestaan uit minimaal 3 dames en 3 heren (zodat er kan worden door gewisseld).

We vragen de trainers om deze oproep te delen in de groepsapps en aanmeldingen te verzamelen. Je hoeft niet zelf teams te maken, maar wel willen we graag weten of je mee wilt doen. Daarna zal een teamindeling en een speelschema worden opgesteld. Graag opgeven voor 9 juni bij jullie trainers.

Categorieën: Overig