Afgelopen week hebben we via groepsapps geïnventariseerd wie er allemaal mee wil doen met beachkorfbal op de markt. Hoewel nog niet van alle teams de opgaven binnen zijn, presenteren we in dit bericht wel een update van de plannen.

Om 19u start onze F Sectie op veld 1 onder leiding van Benjamin (en andere F coaches). Eindtijd ligt op 19:45u.

Om 19u start onze E sectie + D4 op veld 2 onder leiding van Mabel (en andere E coaches).

We starten met een warming up met de hele groep. Om 19:15u beginnen de wedstrijdjes. Trainers maken een evenwichtige teamindeling (16 aanmeldingen, 5 of 6 spelers per team). We spelen 4 tegen 4 in wedstrijdjes van 2×6 minuten. Trainers fluiten en coachen de wedstrijdjes. Eindtijd is 20u.

Om 19u start de D1 tm D3 op veld 3 onder leiding van de D trainers (oa Violet)

De C, B en A spelers beginnen om 19:45u en spelen tot 20:30u. Tot nu toe zijn er 22 aanmeldingen. We beginnen met een warming up en spelen daarna enkele wedstrijdjes. Trainers coachen en fluiten de wedstrijdjes (ao Lisa).

Categorieën: Overig