De voorbereidingen voor de hemelvaartsdag zijn in volle gang. Naast de vele wedstrijden organiseren we ook diverse activiteiten voor kinderen en volwassenen. Dit jaar pakken we extra uit, met onder anderen:

• Kinderspelletjes
  • Silent disco
  • Springkussens
  • Schmink
  • Tekenen/knutselen
  • Ballonnenvouwer
  • Avondmaaltijd
  • En ‘s avonds weer een ouderwetse Hemelvaartsdisco in het clubhuis!

We zoeken echter nog extra hulp!

Hulp algemene ondersteuning

Ook voor de algemene ondersteuning van het toernooi zoeken we nog hulp! We hebben al verschillende mensen bereid gevonden om te helpen, maar zoeken nog mensen voor achter de bar (verkoop drank/broodjes), keukendienst (algemene ondersteuning clubhuis, verkoop en bar), friet/hamburgers bakken, snoep/ijsverkoop, en biertap.

Ben je toch al van plan om naar de wedstrijden te komen kijken? Meld je dan ook even aan om de club te helpen bij een van deze taken. Ook als je maar beperkt beschikbaar bent horen we het graag, alle hulp is welkom! Geef je voorkeuren door bij Robbert-Jan Adriaansen (kvswifthemelvaart@gmail.com), alvast bedankt!

Hulp kinderprogramma

Voor het kinderprogramma hebben we reeds een grote groep ouders die zich hebben aangemeld om te helpen. We zijn blij dat de volgende ouders een bijdrage willen leveren: Anita (Senna), Judith (Lotte), Matthias (Marie), Marijn (Fajen), Myrthe (Marie), Olga (Maxim), Nance (Thijs), Eveline (Esmee), Darshana (Jenna), Deborah (Lien), Nicolien (Fabian), Heidi (Babette), Charlotte (Julian), Carlijn (Jason), Lydia (Arendo), Sophie (Merel), Anne (Veerle), Alex (Thijs), Oliver (Julian). Op korte termijn zullen we het schema voor de activiteiten en tijden delen.

We hebben echter ook nog een aantal vacatures, die we met hulp van ouders willen invullen. Zeker omdat diverse van de hulp-ouders ook nog eens actief zijn in een ouderteam en dus ook zelf nog wedstrijden spelen. Wil jij helpen met schminken, kinderspelletjes, toezicht op het springkussen, of bij de silent disco? Geef dat dan aub door aan: Steven Meerburg (0642239872, stevenmeerburg@hotmail.com).

Volgende week publiceren het we gedetailleerde werkrooster, hopelijk al in complete vorm! Ook de wedstrijdschema’s volgen dan. Alvast bedankt voor de hulp!

De toernooicommissie.

Categorieën: Wedstrijden