Met veel plezier delen we mee dat Swift twee bondsscheidsrechters rijker is: Sam Bruisten en Stefan Franke. Beide heren hebben het traject van de KNKV om bondscheidsrechter te worden doorlopen en volbracht. Ze moesten hiervoor een aantal wedstrijden in het wedstrijdkorfbal fluiten om ‘te oefenen’ om daarna twee examenwedstrijden te fluiten. Na de goed afgeronde examens mochten Sam en Stefan het diploma in ontvangst nemen.

Beiden kunnen zich nu inschrijven op wedstrijden en zo kostbare scheidsrechterspunten binnenhalen voor Swift. Dit is nodig om puntenaftrek te voorkomen bij seniorenteams (in het wedstrijdkorfbal).

Sam en Stefan, nogmaals van harte gefeliciteerd! We wensen jullie veel mooie wedstrijden toe. Swift is jullie dankbaar.

Heb je interesse of wil je je aanmelden als bond scheidsrechter? Neem dan contact op met een TC lid of stuur een berichtje naar tc@kvswift.nl.

Kijk ook voor meer informatie op de site van de KNKV: https://www.knkv.nl/opleidingen/knkv-scheidsrechter-2/.

Categorieën: Overig