Voorgaande jaren zijn de kleedkamers bij het clubhuis wekelijks schoongemaakt door Rob Sanderse. Een belangrijke klus, maar veel te veel werk voor een persoon. Daarom gaan we nu over naar een ander systeem, waarbij de teams nu zelf verantwoordelijk zijn voor het schoonmaken van de kleedkamers.

• Elke week wordt een ander senioren- of juniorenteam verantwoordelijk gesteld voor de schoonmaak van de kleedruimtes. Dit omvat de kleedkamers thuis en uit, de scheidsrechterskleedkamer, en de hal.
  • De verantwoordelijke ploeg dient de kleedruimtes in die week één keer grondig schoon te maken, bijvoorbeeld na de eigen training.
  • Naast deze schoonmaak is het team ook verantwoordelijk voor het netjes houden van de ruimtes gedurende de week, bijvoorbeeld door het aanvegen van de kleedruimtes en de hal na de eigen wedstrijd op zaterdag.

Volgend weekend zullen het werkschema en specifieke instructies gepubliceerd worden. Door op deze manier de werklast te verdelen zorgen we dat vele handen licht werk maken en we wekelijks kunnen blijven genieten van een schone accommodatie!

Categorieën: Bestuur