Op donderdag 8 februari heeft er weer een trainersavond plaatsgevonden in het clubbhuis. We zijn de avond begonnen met een soepje en wat broodjes. Tijdens het eten zij we een rondje langs de teams gegaan om te horen hoe alle trainers het dit jaar ervaren. Het is leuk om te horen dat alle trainers zo enthousiast zijn over hun eigen team en het geven van trainen. Sommige trainers geven al meerdere jaren trainen, maar ook een groot aantal geeft dit jaar voor het eerst trainen.

Natuurlijk loopt gedurende een seizoen niet alles soepel en loop je als trainer wel eens tegen zaken aan. Dit hebben we in kleine groepjes met elkaar besproken aan de hand van een aantal stellingen. De avond werd afgesloten met het plakken van verschillende post its met daarop tips en tops voor elkaar. We willen jullie bedanken voor jullie betrokkenheid, input, enthousiasme.

🧡 Mooi om te horen hoe jullie bezig zijn met de ontwikkeling van je eigen team.

🧡 Tof dat er zoveel ideeën werden uitgewisseld (van- en met elkaar kun je leren!)

🧡 Onder het genot van een maaltijd 🥫🥚🥯🍅🥒🧀🫖

🧡 Dank dat je de moeite nam om door de 🌧️ naar het clubhuis te komen.

🧡 De tips en tops bewaren we en komen terug op de socials.

🧡 Bedankt namens de TC

Categorieën: Overig