De dag die je wist dat zou komen. Gister was het dan zover; een echte disco voor onze kleine feestgangers!

Al snel na 5 uur stroomde het clubhuis vol met ruim 30 enthousiaste kinderen. Wat had iedereen zich uitgedost! Prinsessen, spionnen, korfballers, piraten, zelfs kinderen verkleed als de zanger van Boney M hebben we voorbij zien komen. Super goed gedaan!

We zijn gestart met de stoelendans. Uiteraard hield de jury nauw in de gaten of er voldoende werd doorgelopen en er niet werd valsgespeeld. De winnaar van de stoelendans kreeg een echte frisbee!

Samen hebben we broodjes knakworst gegeten. Sommige kinderen konden er wel 4 op, geen half werk!

De moeder van Roel heeft ons daarna nog laten zien hoe je moet limbodansen en er is ook nog een stopdans gehouden. We hebben gemerkt dat jullie allemaal heel goed stil kunnen staan als de muziek stopt, we hopen dat er in de korfbalwedstrijden meer beweging in zit, maar dat komt vast goed.

Met dank aan alle helpende handen van ouders, trainers, inkopers en de dansende dames van Swift B1.

Tot de volgende disco bij Swift!

Categorieën: Evenementen