We zijn nog maar amper bekomen van de pubquiz of de volgende activiteit kondigt zich alweer aan. Ditmaal gaan we het clubhuis op zijn kop zetten met de enige echte kv Swift Muziekbingo! Op 24 februari, direct na de wedstrijd van Swift 1, transformeren we ons clubhuis in een bruisende muziekarena. Bereid je voor op een avond vol muziek, plezier en competitie!

De Muziekbingo is het hart van de avond, waarbij jullie muziekkennis op de proef wordt gesteld. Maar dat is niet alles – we hebben nog meer muzikale spellen in petto! Of je nu een kenner bent van klassieke hits of de nieuwste top 40-nummers, er is voor ieder wat wils. Stel nu je team samen en schrijf je in via dit formulier! Heb je muzieksuggesties voor de avond? Geef ze dan nu door via de spotify-playlist!

Dus, ben je klaar om te swingen, raden en winnen? Kom dan naar de kv Swift Muziekbingo en laat zien wat je in huis hebt. We zien jullie graag op 24 februari in het clubhuis voor een onvergetelijke avond!

Wat? Kv Swift Muziekbingo
Waar? Clubhuis kv Swift
Wanneer? Zaterdag 24 februari na de wedstrijd van Swift 1 (ongeveer 20:00)
Voor wie? Alle Swiftianen en aanhang. Introducees welkom!
Hoe? Geef je team op via dit formulier!

Categorieën: Evenementen