Het is inmiddels een vaste traditie op de Swift-kalender: de jaarlijkse pubquiz! Voor het eerst sinds corona zaten we weer in een afgeladen clubhuis, waar de strijd zich voltrok om niet de minste prijzen. Met 12 teams hadden we een breed deelnemersveld. Zelfs KCC had zich ingeschreven!

Dit jaar vielen er twee prijzen te verdelen. De prijs voor het team dat het meest enthousiast kon zingen werd gewonnen door Toekomstig Swift 1! Dit team sleepte hiermee een door onze sponsor Mirona Haarverzorging geheel belangeloos ter beschikking gestelde fles shampoo binnen! Voor de gevoelige hoofdhuid maar liefst!

Om de hoofdprijs te veroveren moesten de teams maar liefst vier vragenrondes trotseren, waarbij de brede kennis van muziek, sport, actualiteiten en algemene kennis – van theologie tot statistiek – getoetst werd. Na een titanenstrijd bleken er twee winnaars te zijn: De vrienden van Steven en Swift 1! Beide teams kunnen rekenen op een welverdiend VIP-arrangement bij een wedstrijd van Swift 4! Inclusief bubbels en een meet en greet met jullie idolen! Proficiat!

Alle teams bedankt voor de deelname en graag weer tot de volgende keer!

Uw quizmasters, Ben & RJ

Categorieën: Evenementen