De eerste lading bomen zijn verkocht en opgehaald. Deze week kan je nog bestellen tot en 14 december !

Hoe werkt het?

1. Bestellen via duurzame-kerstbomen.nl

Alle geïnteresseerden kunnen via bovenstaande website een kerstboom uitzoeken. Vervolgens kies je het uitgiftepunt bij kv Swift. Je betaalt € 10,00 statiegeld per boom, echter dit krijg je bij inlevering van de boom weer teruggestort of je kunt ervoor kiezen om (een deel van) dit bedrag te doneren aan de vereniging;

• Afhalen

Op zaterdagochtend 16 december 2023 (10.00 – 13.00 uur) kun jij jouw duurzame boom ophalen op het parkeerterrein bij sporthal De Sprong. TIP: neem een oud dekbedovertrek mee om je kerstboom in te vervoeren.
Let op! Bestellingen voor 16 december moeten uiterlijk 14 december worden gedaan!

• Inleveren

Na de feestdagen, op zaterdag 6 januari 2024 (10.00 – 13.00 uur), lever je je kerstboom weer in bij hetzelfde uitgiftepunt.

Het statiegeld wordt teruggestort op je rekening of kan worden gedoneerd aan Kv Swift. De ingeleverde bomen worden door een team van Duurzame Kerstbomen met kluit definitief terug geplant in de natuur.

Kies je boom. Hoe duurzaam wil je zijn?

Je kunt kiezen uit twee soorten bomen: de Servische spar mét kluit of de Nordmann zónder kluit.

En, met de aankoop van jouw Duurzame Kerstboom steun je kv Swift. Voor iedere verkochte boom ontvangen wij als vereniging een vergoeding (en jij kunt je statiegeld ook aan Swift doneren). Zo help je de natuur en spek je tevens onze clubkas.

Wij hebben er zin in!

Vriendelijke groet,