Afgelopen week zijn de laatste boekjes binnengekomen en deze zijn ingevoerd. De opbrengst voor onze club bedraagt € 3.394,-. Daarmee is ons doel ruimschoots behaald en hebben we ook meer verkocht dan vorig jaar (ca. 2.800). Complimenten voor alle verkopers en dank aan alle kopers hiervoor! Het geeft Swift de mogelijkheden betere materialen te kopen en extra activiteiten voor onze jeugdspelers te organiseren.

We verkochten dus meer dan 1.400 loten!

Topverkoper van KV Swift dit jaar is geworden: FLORIEN MEERBURG (73)

Zij kan gaan shoppen in de korfbalshop.

De top-10 ziet er verder zo uit:

2. Gijs en Autumn (allebei 60)
4. Jinte (55)
5. Maxime (45)
6. Tom (41)
7. Lise (37)
8. Franca (34)
9. Rik (33)
10. Julia (30)

Deze kanjers ontvangen allemaal een mooie medaille van de Grote Club Actie. Dat geldt voor iedereen die 25 loten of meer heeft verkocht. Deze medailles worden in december bij Swift bezorgd en komen dan via de trainers naar jullie toe!

Het team van Swift dat de meeste loten heeft verkocht, mag een teamuitje organiseren. (informatie via de trainers). Het team dat de meeste loten heeft verkocht is SWIFT D2!

Zij werden gevolgd door Swift D1 en door Swift D3.

Daarnaast wordt ook een prijs verloot onder alle spelers die meer dan loten hebben verkocht. Die loterij wordt zaterdagmiddag 11-11 uitgevoerd. Uitslag volgt snel.

Tot slot ook een woord van dank aan Marga: zij heeft alle papieren loten via de computer ingevoerd!

Heb je nog vragen of opmerkingen, dan ben ik bereikbaar via mijn mailadres of gewoon een keer in de zaal,

Sjoerd Sanderse

coördinator Grote Club Actie