Hoi hoi, mijn naam is Eeke Hoogenboom en ik heb de functie wedstrijdsecretariaat senioren op me genomen. Dit betekent dat ik mailtjes heen en weer stuur om wedstrijden te verplaatsen of te kijken naar andere oplossingen, wanneer een team geen spelers bij elkaar weet te krijgen.

Ik ben 24 jaar en doe de master Artificial Intelligence in Utrecht. Omdat ik doordeweeks in Utrecht woon, ben ik niet bij de trainingen bij Swift, maar speel ik wel elk weekend mee bij Swift 3. Ik train nog wel bij de studentenkorfbal in Utrecht, omdat het team en ik anders niet zo blij zouden worden van het scoorpercentage van mijn schoten… Ik speel al sinds kleins af aan bij Swift, net als mijn broers Derek en Lennart, die ik overigens nog steeds elke week probeer over te halen om terug te komen.

Veel succes allemaal dit zaalseizoen en hopelijk hoef ik zo min mogelijk wedstrijden voor jullie te verplaatsen, maar anders doe ik het uiteraard met liefde 🙂

Groetjes van de wedsec senioren

Categorieën: TC