Beste Swiftianen,

De vlag kan al uit, het doel om 2.500 euro voor Swift te verdienen met de Grote Club Actie is geslaagd! Op dit moment staat de teller op 2.700 euro! Gefeliciteerd verkopers en dank kopers!

Vorig jaar eindigde de teller op 2.770 euro. Dat gaan we misschien nog wel halen, want er zijn vast nog boekjes met op papier verkochte loten.

nog loten kopen?

Wie nog loten wil kopen kan hier terecht. Wie wil, kan ook aangeven voor welke Swift-speler je een lot koopt.

Steun KV Swift – Grote Clubactie

Deze boekjes zijn in te leveren bij:

• Mabel      Seisweg 94
  • Amber      Bluesroute 34
  • Sjoerd      Hannie Schaftstraat 11

(Boekjes hoeven alleen worden ingeleverd als er op papier loten zijn verkocht. Wie alleen digitaal heeft verkocht, kan de boekjes bij oud papier stoppen. Let dus op dat geen boekjes met persoonsgegevens en bankgegevens worden weggegooid).

Tussenstand teams:

1. D2
  2. D1
  3. D3
  4. C2
  5. E1

Tussenstand individuele verkopers:

1. Gijs
  2. Jinte
  3. Tom
  4. Autumn
  5. Franca
  6. Rik
  7. Liz
  8. Florien
  9. Sivan
  10. Femke

Volgende week bericht over welke Swiftianen een prijs hebben gewonnen door hun loten te verkopen en bericht over de medailles voor de topverkopers.

Vriendelijke groet,

Sjoerd Sanderse
coördinator Grote Club Actie

QR – code voor het kopen van een lot voor Swift:

image.png

of  klik hier voor het kopen van een lot

Categorieën: Sponsornieuws