Oud-Korfballers opgelet, kom weer in actie!

Beste (oud) Swift spelers,

Binnen Zeeland is een initiatief opgestart voor doelgroep 30+, oud-korfballers (Recrestars) die geen competitie meer spelen.

Op vrijdagavond 6 oktober vanaf 19:30 wordt bij ONDO een toernooi avond georganiseerd voor de Recrestars van de Zeeuwse verenigingen. Heb jij om weer is een avondje te korfballen, vorm dan een team en geef je op.

Belangrijkste punten op een rij:

Recrestars:

Toernooiavond:
Spelen zonder scheidsrechter en zonder standen.

Verplichte 3e helft 😉.

Hier kun je meer informatie vinden over de opzet en spelregels van Recrestars.

Wil je meedoen? Geef het dan even door aan Robbert-Jan!

Categorieën: Overig

Beste Zeeuwse clubs, (dit bericht is ook gedeeld aan de Zeeuwse voorzitters) We willen een leuke pilot in Zeeland opstarten voor de doelgroep 30+, oud-korfballers (Recrestars) die in ieder geval geen competitie meer spelen. Op vrijdagavond 6 oktober organiseren we bij ONDO een toernooi avond voor de Recrestars van de Zeeuwse verenigingen. Heb je binnen je vereniging een groepje die het leuk vindt om weer is een avondje te korfballen, stuur dit bericht door en laat ze een team vormen en bij mij opgeven. Belangrijkste punten op een rij: Recrestars: Doelgroep 30+ ongeveer die met spelen gestopt zijn of als recreanten trainen op de club Toernooiavond: 3 wedstrijdjes van 14 minuten, in een 4-4 vorm op 1 korf, bij voorkeur 2 heren en 2 dames in het veld. Spelen zonder scheidsrechter en zonder standen. Verplichte 3e helft 😉. In het bijgevoegde document kun je meer informatie vinden en kun je doorlinken naar de site van het KNKV en een YouTube filmpje van een andere Recrestars avond in Capelle ad IJssel. We zien graag aanmeldingen tegemoet. Laten we met elkaar die oud-korfballers weer terug op de velden krijgen!!