Ben jij een gepassioneerde fotograaf met een liefde voor sportfotografie? Heb je altijd al de energie en emotie van korfbalwedstrijden willen vastleggen? Dan hebben wij een geweldige kans voor jou!

Korfbalvereniging Swift nodigt alle fotografen, zowel professioneel als hobbyisten, uit om deel te nemen aan onze oproep om de actie, de vreugde en de intense momenten van onze wedstrijden vast te leggen. Er zijn geen specifieke vereisten – als je een camera hebt en een passie voor fotografie, ben je welkom!

Wat we zoeken:

• Actievolle foto’s die de essentie van korfbal vastleggen.
  • Emotie en enthousiasme van onze spelers en supporters.
  • Creatieve composities die de schoonheid van het spel benadrukken.

Hoe deel te nemen:

1. Kom naar een van onze wedstrijden, klik hier om het wedstrijdschema te bekijken.
  2. Leg de momenten vast die je inspireren.
  3. Stuur je beste foto’s naar webmaster@kvswift.nl (idealiter met downloadlink, bv via wetransfer.com) en vermeld welke teams jij hebt vastgelegd.

Wat bieden wij:

• De kans om je fotografische vaardigheden te laten zien en te delen.
  • Exposure op onze website en sociale mediaplatforms.
  • Eeuwige dankbaarheid van onze spelers en supporters voor het vastleggen van hun passie voor korfbal.

We kijken uit naar je prachtige foto’s die de magie van korfbal bij Swift tot leven brengen. Samen kunnen we de korfbalervaring voor iedereen onvergetelijk maken!

Voor vragen of meer informatie, neem contact op met ons via tc@kvswift.nl.

Dank je wel voor je interesse en we hopen je binnenkort bij onze wedstrijden te zien!

Categorieën: Overig