Graag willen we je voorstellen aan de vernieuwde Technische Commissie van Swift! Dit jaar zal de TC bestaan uit: Davin Thielen , Martijn Ruissen, Paulien Nijboer, Inger den Boer en Lisanne Pouwer. De portefeuilles zijn alsvolgt verdeeld voor komend seizoen.

Inger: Arbitrage/Jeugd/Technische visie
Paulien: Jeugd/Senioren
Lisanne: Communicatie/Jeugd/Gemeente
Martijn: Ouders
Davin: Senioren/Voorzitter/Wedstrijdzaken

We regelen de TC-zaken niet helemaal alleen. Achter de schermen krijgen we ook nog hulp van een aantal vrijwilligers voor een aantal kleinere taken.
Omdat de TC uit een kleine groep mensen bestaat en er veel te organiseren zijn we blij met alle hulp zodat alle leden plezierig kunnen korfballen en de toeschouwers kunnen genieten van een mooie korfbal wedstrijd..

Heb je interesse om aan te sluiten bij de TC? Spreek gerust één van ons aan! Er is ook de mogelijkheid om een kleinere rol te hebben, als dit voor jou fijner is.

We zijn enthousiast om dit jaar weer aan de slag te gaan en mooie dingen voor te vereniging te kunnen realiseren!

Met sportieve groet,
De Technische Commissie