Afgelopen week zijn de eerste vrijwilligers van Swift alweer druk in de weer geweest om de schappen van JUMBO Oostkapelle te vullen. Na de eerste editie in 2021 is dit inmiddels de derde keer dat we als vereniging kunnen bijdragen aan de behoefte om extra personeel in te zetten tijdens de vakantieperiode. Daarnaast sponsort JUMBO onze inzet middels een financiële bijdrage welke direct ten goede komt aan de vereniging.

Ook dit jaar zijn dit de maandag- en de woensdagavond. Aanvang werkzaamheden is 18.00 uur, de afgelopen week waren beide ploegen klaar om 20.00 uur. Daarmee helpen we onze sponsor enorm en buiten dat, is het ook gewoon hartstikke leuk om samen met andere spelers, ouders, verzorgers en/of andere vrienden van Swift de handen uit de mouwen te steken voor een goed doel!

De minimale inzet is 10 tot 12 personen per avond. We zijn nog op zoek naar een paar vrijwilligers voor 31 juli en 2, 7 en 14 augustus.

Wie kan ons nog helpen? Stuur even een berichtje naar sponsorcommissie@kvswift.nl en registreer je via de Datumprikker. https://datumprikker.nl/p3xms3hi99dmffkf

We willen iedereen bedanken die zich al ingezet heeft en diegenen die de komende 5 weken ingeroosterd zijn! Allemaal succes én veel plezier voor de komende avonden.

Mochten er nog vragen en/of suggesties zijn, dan horen wij dat graag.

Vriendelijke groeten,

de Sponsorcommissie