Met een heerlijke BBQ en gezellige slotdag hebben we vorig weekend het korfbalseizoen afgesloten. Als bestuur zijn we afgelopen week ook voor de laatste keer voor de vakantie bij elkaar gekomen. Enkele besproken punten die voor iedereen van belang zijn:

• De Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (JAV) zal plaatsvinden op 5 oktober 2023. Hier zullen we het beleid, de stand van zaken en ook de financiën van de club bespreken. Ook zetten we altijd jubilarissen in het zonnetje. Alle leden zijn alvast van harte uitgenodigd!
  • Zoals bij vele verenigingen is vrijwilligersbeleid ook bij Swift een belangrijk aandachtspunt. Zoals we bij het BC-kamp en de slotdag weer hebben ervaren zijn er veel leden en ouders die willen helpen bij evenementen en activiteiten. Hier zijn we enorm blij mee! Maar voor structurele taken blijft het moeilijk voldoende vrijwilligers te vinden. Denk hiervoor aan trainers, scheidsrechters, technische commissie en ook andere commissies. Als bestuur gaan we inventariseren bij de commissies welke taken er nog open staan, zodat gericht kunnen zoeken naar vrijwilligers om deze taken in te vullen. Mocht je graag iets betekenen voor Swift, schroom niet om je nu al aan te melden via het secretariaat!

Voor nu wensen we iedereen een fijne vakantie toe!!

Bestuur kv Swift

Categorieën: Bestuur