Na 7 seizoenen in ons eerste team neemt Stephan den Boer afscheid van Swift. Hij gaat een prachtige uitdaging aan in de Korfbal League en zal komend seizoen uitkomen voor KCC uit Capelle aan den IJssel.

Stephan speelt al sinds de “ministars” bij Swift en is een echt kind van de club. In de eerste selectie ontpopte Stephan zich tot een ware spits. Hoogtepunt was wellicht de 40-19 overwinning tegen VEO in 2020, waar Stephan maar liefst 14 doelpunten op zijn naam kon schrijven! Naast zijn korfbalspel is Stephan altijd actief geweest in het verenigingsleven en heeft hij veel voor de club gedaan, onder andere in de Technische Commissie.

Als club zijn we trots te zien hoe Stephan zich heeft ontwikkeld en dankbaar voor alles wat hij voor Swift betekend heeft. We hopen Stephan nog vaak te zien op De Sprong, of in actie elders in het land. We wensen hem en KCC veel succes toe het komende seizoen!

Bestuur kv Swift

Categorieën: Bestuur