1 juli willen we het seizoen met alle spelers, ouders, supporters en vrijwilligers afsluiten. Zijn jullie erbij?

• Voor F t/m D organiseren we een familiedriekamp: spelers, dit is dé kans om je ouders uit te dagen voor een korfbalwedstrijd! Normaal weten ze het zo goed te vertellen als ze aan de kant van de wedstrijd staan… hoe zal dat zijn als ze nu zélf mogen spelen? Tegen jou!
    Jullie gaan tegen elkaar een wedstrijdje korfballen, we kijken wie de meeste doelpunten kan maken en wie het sterkst/snelst of slimst is!
  • Voor C t/m senioren en andere vrienden van Swift organiseren we een zeskamp. Meld je aan met je huidige team, of maak een willekeurig team van minimaal 6 spelers. Geef door wie de teamcaptain is, deze zal gedurende de dag verdere instructies krijgen.
  • Voor de kangoeroes en alle andere kinderen zijn er tijdens- en na de driekamp rondom het clubhuis (zelfstandig) wat spelletjes te doen. Bij lekker weer zetten we de kraan natuurlijk open!
  • Na het sporten volgt de overwinningsborrel en gaan de BBQ’s aan. En dat onder het genot van wat gezellige live-muziek.
  • En wie weet, barst er daarna nog wel een feest los?

We zijn nog volop aan het voorbereiden, dus nog even onder voorbehoud van wijzigingen. Dat geldt ook voor onderstaande prijzen.
Wanneer: 1 juli. Tijd: 15.00 uur
Kosten BBQ: we mikken op de volgende prijzen:
– BBQ volwassenen €12,50
– BBQ kids €7,50

Opgeven familiedriekamp/zeskamp: via coaches of mail je teamnaam en deelnemers door naar jessica@kvswift.nl
Opgeven voor BBQ: Mail naar jessica@kvswift.nl

Team slotdag;