Zo! De order voor de BBQ – voor 120 man – is verstuurd en de puntjes worden op de ‘i’ gezet voor de andere voorbereidingen.
We zijn alleen nog hard op zoek naar één of twee mensen met een auto met trekhaak! Op vrijdag staat er op Arnestein een karretje met springkussens/spelmateriaal te wachten om opgehaald te worden. Deze mag op maandag terug. Wie oh wie kan vrijdag een ritje doen en de kar in het materialenhok rijden en maandag de kar ophalen en terugbrengen naar Arnestein? Doe een berichtje naar jessica (jessica.schipper@gmail.com).

We verwachten iedereen voor de driekamp en zeskamp zaterdag 15u00 omgekleed en wel bij het clubhuis. Doe nog even een dansje voor het goede weer, zodat de druppels in de weersvoorspelling verdwijnen.
Opgaves zeskamp: Swift 1, Swift 2.1, Swift 2.2, Swift 4, Swift 5 (zoekt nog versterking!), B1, C1, C3. Zit jij in een team dat zich niet heeft opgegeven maar wil je wel meedoen? Laat dit dan weten! Er zijn genoeg teams om bij aan te sluiten.
Opgaves driekamp: D1, D2/D3mix, 2 Eteams, 1-Fteam. Natuurlijk inclusief ouders.

Voor de kangoeroes hebben we losse spelletjes en een springkussen bij het clubhuis.

Oproepje voor ouders B/C/A en iedereen die niet meedoet met de zeskamp: wie van jullie zou ‘s middags bardienst willen draaien? Spelers en ouders van jongere spelers zijn dan bezig met de speelkampen, dus jullie zijn de enigen die beschikbaar zijn. Graag een berichtje naar Jessica: jessica.schipper@gmail.com

De overige bardiensturen vullen we met mensen die aanwezig zijn bij de BBQ. Bardienstrooster en opruimrooster volgt nog.

Categorieën: Evenementen