De verkoop van de sportkleding op 22 april was een groot succes! Er was een ruime keus uit veld- en zaalschoenen, trainingspakken, inschietshirts, sportrokjes, sokken, tassen en overige sportkleding. Het merendeel is verkocht en dit heeft de clubkas €125,35 opgeleverd! We hebben veel positieve reacties gekregen over dit initiatief. Daarom willen we dit in de aanloop naar het volgende zaalseizoen weer organiseren. Via de website houden we jullie op de hoogte.

De kleding en de enveloppen met geld die nog niet zijn opgehaald, liggen maandag 9 mei tussen 17.00 en 18.30 uur in het clubhuis klaar. Kleding en schoenen die dan niet zijn opgehaald, zullen wij als donatie voor de volgende verkoop beschouwen.

Categorieën: Evenementen