Na twee succesvolle jaren voor zowel Jumbo als Swift, gaan we deze zomer wederom vakkenvullen bij Jumbo Oostkapelle. Door jouw vrijwillige inzet helpen we Jumbo door de drukke zomerperiode heen en spekken we tegelijkertijd onze clubkas. Net zoals afgelopen jaren is de hulp van spelers, ouders, verzorgers en andere vrijwilligers en/of geïnteresseerden weer van harte welkom. Vele handen maken licht werk!

Wanneer?

Deze zomer hebben we weer afgesproken dat wij op de maandag- en woensdagavond zullen helpen. We beginnen om 18.00 uur en zijn uiterlijk 21.30 uur klaar, gedurende een periode van 6 weken.

Start: maandag 10 juli 2023

Einde: woensdag 16 augustus 2023

Dit zijn weken 28 t/m 33.

Voor wie?

Je bent 16 jaar of ouder en lid van korfbalvereniging Swift of als ouder, verzorger, familielid betrokken of gewoon geïnteresseerd. Ben je nog geen 16, maar wil je een keer mee met een volwassene? Ook dat kan in overleg!
Je kunt je nu al aanmelden via de mail: sponsorcommissie@kvswift.nl

Binnenkort komt er ook een Datumprikker om je beschikbaarheid aan te geven. Per avond zijn minimaal 10 en maximaal 12 personen nodig om te helpen.

De sponsorcommissie

Dolf Elst, Tom Jonker, Remi Mesu en Bart Pouwer