Aanstaande donderdag is het zover: het 73e kv Swift Hemelvaartsdagtoernooi. Het speelrooster kent enkele wijzigingen, door het samenvoegen van twee C-poules. Neem dus nog eens goed het speelschema door op de toernooipagina: https://hemelvaart.kvswift.nl.

Voor de scheidsrechters, vergeet niet voor 10:00 uur je scheidsrechtersbriefje(s) op te halen bij het wedstrijdsecretariaat. Kijk goed in het spelschema of werkrooster of je wedstrijden te fluiten hebt! Er zijn enkele wijzigingen/toevoegingen in het scheidsrechtersrooster! Verder:

• De wedstrijden duren 2x 12 1⁄2 minuut (D, E, F ploegen wisselen met rust van functie, niet van helft)
  • E & F ploegen beginnen de wedstrijd en starten na wisselsignaal met het nemen van 12 strafworpen per ploeg (telt niet mee voor wedstrijd)
  • Na de wedstrijd scheidsrechtersbriefje ingevuld inleveren bij het wedstrijdsecretariaat

Het actuele wedstrijdschema, de toernooiplattegrond, het wedstrijdreglement en tijdens het toernooi ook de uitslagen en standen vind je op de toernooipagina: https://hemelvaart.kvswift.nl. In een ander bericht op de site/FM staan de werkroosters voor het toernooi en de voorbereiding. Kijk goed waar je naam/team vermeld staat. Sommige vrijwilligers zijn meerdere malen ingeroosterd.

We kijken uit naar een sportief en gezellig Hemelvaartsdagtoernooi!

De toernooicommissie,

Steven, Esther, Stefan, Sander, Robbert-Jan, Rob, Sjoerd (kvswifthemelvaart@gmail.com)

Programma algemeen

KinderprogrammaToernooi