Gisteren heeft Jan van Vendeloo voor de laatste keer een wedstrijd van Swift kunnen kijken. Na een ziekbed vanaf de Kerst was het zijn laatste wens om nog 1 keer een korfbalwedstrijd van Swift bij te wonen. De stichting Ambulance Wens heeft dit mogelijk gemaakt in samenwerking met Swift.

Jan heeft intens genoten van het kijken van de wedstrijd van Swift 2. De emoties bleven komen met al die mensen van Swift die nog even 1 keer gedag kwamen zeggen. De waardering die door de selectie werd uitgesproken voor al zijn vrijwilligerswerk bij Swift deed hem en ook ons veel. De lieve kaarten waarin zo mooi beschreven stond dat Jan als stille kracht langs de kant stond, maar met het vastleggen van de spelers zulke mooie herinneringen meegaf aan de spelers.

Het even komen vasthouden van zijn hand, de tranen die aan alle kanten vloeiden. Het was een mooi afscheid waarvoor wij iedereen bij Swift enorm willen bedanken. De steun en medeleven doen ons veel.

Hieronder de foto die alles zegt.

Nogmaals bedankt.

Ria en Mike van Vendeloo