Onze buur RBVM is gepromoveerd naar het hoogste niveau van Nederland, gefeliciteerd ! Die promotie brengt enige complexiteit bij het inplannen van de wedstrijden in De Sprong, want Hal 2 is momenteel ongeschikt om op het hoogste niveau van Nederland competitie te spelen (en aanpassing wordt pas volgend seizoen verwacht).

Swift heeft meegedacht (alsook ONDO) en we zijn samen tot oplossingen gekomen. Swift staat op zaterdag 4 maart 2023 hal 1 op primetime af aan RBVM. Ons vlaggenschip zal als gevolg al rond 17:30 spelen, zodat RBVM vanaf 19:00 gebruik kan maken van hal 1. Tevens zal hal 1 op zaterdag 17 december 2022 tussen 13:00 en 16:00 worden afgestaan aan RBVM.

Mocht je een keertje Rolstoelbasketbal willen kijken en sfeer proeven bij RBVM, dan is dat op deze dagen handig te combineren met onze thuiswedstrijden !

Categorieën: TCWedstrijden