Het nieuwe korfbalseizoen is inmiddels gestart en de Activiteiten Commissie van Swift staat gereed om weer diverse activiteiten voor jong en oud te kunnen organiseren.

Omdat er een aantal wijzigingen hebben plaatsgevonden binnen de Activiteiten Commissie zijn we op zoek naar nieuwe enthousiaste ouders & leden die willen mee denken en helpen bij het verzinnen en uitvoeren van de activiteiten. Het gaat vooral om mensen die activiteiten willen organiseren voor de Kangoeroes/F/E/D-kinderen. Uiteraard ben je ook welkom als je voor de andere doelgroepen binnen Swift activiteiten wilt organiseren (C/B/Junioren (A)/Senioren).

Ook is de Activiteiten Commissie op zoek naar een nieuwe voorzitter. Deze persoon is het aanspreekpunt binnen de vereniging. Samen met de andere leden wordt er aan het begin van het seizoen een activiteitenkalender opgesteld en als voorzitter houd je deze en alle bijkomende (financiƫle) zaken in de gaten.
Heb jij zin en tijd om mee te helpen bij de Activiteiten Commissie en/of ken je iemand die dat wilt doen, of wil jij de rol van voorzitter op je nemen, stuur dan een email naar evenementen@kvswift.nl
Ook als je af en toe (niet structureel) wilt helpen bij de uitvoering van activiteiten, komen we graag met jou in contact!

Categorieƫn: Overig