Zaterdag 2 juli zal de slotdag zijn voor onze Swiftianen vanaf de Kangoeroes tot en met de Senioren. We hebben de aanmeldingen met enthousiasme ontvangen en vinden het leuk dat we het seizoen met jullie kunnen afsluiten!

De dag zal er als volgt uitzien:

Om 10.00 – 12.00 uur beginnen de Kangoeroes en F-jes met een springkussen en ballonnenfestijn, de E’s, D’s, C’s en B’s met een spannend schutterstoernooi (dubbelschieten)!

Tussen 12.00 en 14.00 uur hebben we een gezamenlijke pizza lunch!

Vanaf 14.00 uur zou er een schutterstoernooi zijn voor de Junioren en Senioren maar helaas kan dit onderdeel niet door gaan wegens te weinig aanmeldingen. De Junioren en Senioren zijn wel nog steeds welkom om de jeugd aan te moedigen bij het schutterstoernooi of bij het springkussen.

Voor het schutterstoernooi worden alle aangemelde teams (behalve Junioren & Senioren) om 09.50 uur verwacht, het toernooischema kunnen ze dan ophalen bij Veld 1. Hierop staat een doordraaischema zodat je weet wanneer je waar moet schieten. De D’s en E’s zullen tegen elkaar schieten en de B’s tegen de C’s.

Veel leden hebben zich al in teams opgegeven voor het schutterstoernooi, de leden die zich alleen hebben opgegeven zullen door de Activiteitencommissie in tweetallen (of drietallen) worden ingedeeld.

We gaan er samen weer een mooie en leuke dag van maken! We zien jullie graag zaterdag 2 juli!

Categorieën: Evenementen