Jawel jawel, na twee alternatieve jaren, gaat ons Hemelvaartsdagtoernooi weer door! De 72e editie alweer,  ons toernooi mag een echte traditie worden genoemd! Gelukkig weten veel verenigingen ons toernooi weer te vinden. Veelal uit Zeeland, maar ook uit Zuid-Holland en Vlaanderen zullen we gasten ontvangen! Daarnaast is het ook een toernooi waar gelegenheidsteams, zowel vanuit Swift als daarbuiten, welkom zijn en zullen deelnemen. Er wordt veelal recreatief gekorfbald. Logisch ook, omdat de competitie nog volop bezig is. Het toernooi is voor jong en oud, waarbij de jeugdleden de overgrote meerderheid vormen. Dit jaar is in het bijzonder voor de jeugdspelers het toernooi extra aantrekkelijk. Naast korfbalwedstrijden is er volop tijd en ruimte voor spelen en spelletjes. Hieraan kunnen ook niet-korfballende kinderen meedoen, die aanwezig zijn om de korfballers aan te moedigen. U leest daar volgende weken meer over!

Dit toernooi kan niet zonder hulp van Swiftleden en zonder de ouders van jeugdleden. Hulp is welkom voor:

* ondersteunende werkzaamheden bij het wedstrijdsecretariaat: invoeren van uitslagen in de computer, aannemen uitslagenbriefjes van scheidsrechters, omroepen van de wedstrijden;

* bardiensten: verkoop koffie, thee, drank

* verkoop eten: frituur, ijs en snoep

* velden klaarzetten

* materiaal verspreiden over het park

enz enz

Komende weken gaan we hulpschema’ s opzetten. Leden van Swift zullen worden ingedeeld en uitgenodigd. Ouders van leden worden ook gevraagd mee te helpen. Wil je meehelpen, heb je voorkeuren, vragen of ideeën, geef je dan ajb op via ons mailadres kvswifthemelvaart@gmail.com.

Vriendelijke groet van de Hemelvaartsdagcommissie,

Steven, Dennis, Inger, Stefan, Sander, Robbert-Jan, Benjamin, Rob, Sjoerd