Op donderdag 26 mei is het traditionele kv Swift Hemelvaartsdagtoernooi. Na 2 jaar afwezigheid door corona organiseert Swift voor de 72e keer dit gezellige toernooi. Dit jaar doen er 14 verenigingen en ruim 90 teams mee. We spelen wedstrijden duren 25 (2x 12 1⁄2 ) minuten, D t/m F ploegen beginnen steeds met het nemen van strafworpen (tellen niet mee bij de score), zodat de wedstrijd voor hen niet te lang duurt. Bijna alle teams van Swift doen mee aan het toernooi. In principe onder hun eigen naam, bij de senioren speelt Swift 4 als Swift 1 en Swift 5 als Swift 2. Swift 3 doet mee onder de naam 3mteam en ook zijn er vanuit Swift gelegenheidsteams Team Gillissen en Mand.

Naast de wedstrijden is er een kinderprogramma met activiteiten en spelletjes, kan het spel Turf Wars (‘verover’ De Sprong namens je club) gespeeld worden via de toernooipagina https://hemelvaart.kvswift.nl, en is er van alles te eten en drinken (betalen met consumptiebonnen, zijn bij het clubhuis te verkrijgen).

Het actuele wedstrijdschema, de toernooiplattegrond, het wedstrijdreglement en tijdens het toernooi ook de uitslagen en standen vind je op de toernooipagina: https://hemelvaart.kvswift.nl. In een ander bericht op de site/FM staan de werkroosters voor het toernooi en de voorbereiding. Kijk goed waar je naam/team vermeld staat. Sommige vrijwilligers zijn meerdere malen ingeroosterd. Er zijn nog enkele vacatures in het werkschema. Wil je er een invullen? Geef dan een seintje op kvswifthemelvaart@gmail.com.

We kijken uit naar een sportief en gezellig Hemelvaartsdagtoernooi!

De toernooicommissie,

Steven, Dennis, Inger, Stefan, Sander, Robbert-Jan, Benjamin, Rob, Sjoerd (kvswifthemelvaart@gmail.com)

Programma algemeen

Kinderprogramma (Kangoeroes, F, E, D)Toernooi