Zaterdag 16 april is het zover, dan speelt Swift 1 de thuiswedstrijd in de play-offs voor promotie naar de hoofdklasse! Een spannende wedstrijd waar het eerste alle steun bij kan gebruiken. Dat kan natuurlijk door naar de hal te komen en de ploeg aan te moedigen. Maar hoe uniek is het om bij deze belangrijke laatste zaalwedstrijd van het seizoen de wedstrijdbal te sponsoren?

En laat dat nou net kunnen. Voor €60 euro ben jij diegene die zorgt dat de wedstrijdbal aan door het team van de week aan de scheidsrechter gegeven kan worden. Daarbij wordt jouw (bedrijfs)naam uiteraard genoemd in de hal. Lijkt dit jou wat of ken jij de persoon of het bedrijf die Swift 1 een steuntje in de rug wilt geven richting de promotie? Mail ons dan via sponsorcommissie@kvswift.nl en wie weet ben jij de laatste sponsor van de wedstrijdbal in dit zaalseizoen!