Door het coronavirus heeft de loterij in de rust van de wedstrijd van het eerste een lange tijd helaas niet plaats kunnen vinden. Maar niet getreurd! Want aanstaande zaterdag kan je voorafgaand aan de play-offwedstrijd van Swift 1 weer lootjes kopen in de sporthal.

Een lootje kost 0,50 cent en kan contant worden betaald aan onze fanatieke lotenverkopers in de sporthal. Pinnen is ook mogelijk, bij de ingang naar de hal zullen ook lootjes te koop zijn die met pin betaald kunnen worden. Met de loterij zijn zoals vanouds weer leuke prijzen te winnen die beschikbaar zijn gesteld door onze sponsoren. Sterker nog, voor deze speciale editie pakken we uit met meer prijzen dan voorheen. Wilt u uw geluk uitproberen, koop zaterdag dan een (of meerdere) lootjes!

Categorieën: Sponsornieuws