Uitslag Grote ClubActie   – Jaymen Moes verkoopt de meeste loten, Swift D3 is het team met de meeste verkopen en Esmee Marinissen is een geluksvogel!

• De definitieve opbrengst voor Swift is 2.719,20!
  • Aantal verkochte loten: 1.133
  • Online verkoop: 52%
  • Verkoop op papier: 48%

Team dat meeste loten verkocht:

1. D3 – 183 loten – D3 kan een lekkere traktatie tegemoe na een korfbalwedstrijd op zaterdag
  2. E1 – 171 loten
  3. D2 – 161 loten

Meest verkochte loten:

1. Jaymen Moes – 65 loten – Jaymen kan als prijs kiezen voor mooie Mikasa-korfbal of een I love Korfbalsweater
  2. Florien Meerburg – 56 loten
  3. Franca van der Sluijs – 44 loten
  4. Cato Sanderse – 41 loten
  5. Zoey Wijnands – 37 loten

Winnaar Swift verloting: Uit alle leden die 5 loten verkochten of meer is een winnaar geloot: Esmee Marinissen. Zij krijgt een I Love KorfbalSweater. Alle verkopende leden die kans maken op de landelijke verloting, zijn doorgegeven aan de organisatie van de grote clubactie!

Vorige week al gezegd, nu herhaald: iedereen bedankt voor kopen en verkopen van loten!We gaan met de opbrengst het clubhuis verfraaien en materialen voor de jeugd kopen.

Categorieën: Overig