De Fjes begonnen dit veldseizoen met hun allereerste oefenwedstrijd tegen ONDO F1. Dit was voor sommige kinderen erg spannend, want zij speelden hun allereerste echte wedstrijd. Maar wij als team waren beter dan ONDO F1. Dit werd beloond met doelpunten en winst!

In de veldcompetitie hadden wij drie hele verschillende ploegen. TOGO F1, Tjoba F1 en TOP F1.

Hier een paar hoogtepunten:

De allereerste veldwedstrijd was spannend tot het vierde stukje, want Swift stond de hele tijd achter. Het laatste stukje van de wedstrijd stond het 5-8, maar uiteindelijk wonnen wij, met hulp van de ouders, met 10-8 van Tjoba!

Gisteren hadden wij onze laatste wedstrijd tegen TOP. Dit was voor TOP de kampioenswedstrijd. Wij hadden een hele goede start van 0-3. TOP kreeg nu een superspeler.

Het tweede kwart begon met een 2-5 voorsprong voor de F1 van Swift. TOP kwam steeds dichterbij, het stond 4-7.

De derde helft van de wedstrijd was begonnen en TOP kwam dichterbij, maar Florien scoorde de 6-8. Thijs scoorde de 8-9, vervolgens Mica de 8-10.

Het vierde stukje van de wedstrijd kwam TOP heel goed in de wedstrijd en hadden wij moeite met goed verdedigen…. Uiteindelijk won TOP met 12-10 van ons…….

Jammer genoeg net niet gelukt, maar ik weet zeker dat wij in de zaal van TOP gaan winnen!

Wij zijn geëindigd op de derde plek. Wij als trainers en ouders zijn echt supertrots op de F1 hoe zij als team zo erg gegroeid zijn!

Wij zijn als trainers super trots op deze spelers: Thijs, Mica, Arendo, Roel, Florien, Liz, Babette, Eva en Femke.

Tot snel in de zaal,

Amy, Gwen en Violet