De Grote Clubactie gaat bijna van start! Dé landelijke loterij voor sport- en andere verenigingen met mooie prijzen. Niet minder belangrijk: een middel om de clubkas aan te vullen, want 80% van de opbrengst gaat direct naar de verenigingen toe. (Eén lot kost € 3,-, dus € 2,40 daarvan gaat naar de club.) Meer dan 5.000 verenigingen zullen dit jaar deelnemen.

Swift – en veel andere verenigingen – kunnen een extraatje hard gebruiken: materialen en huur worden duurder, de kantine is een lange tijd gesloten geweest en subsidies lopen terug. Dit jaar sparen we voor nieuwe aankleding van het clubhuis en voor materialen voor jeugdtrainingen.

We hopen dat alle leden meedoen en hun best doen enkele (of veel) loten te verkopen.

Hoe werkt het?

1. De actie start op zaterdag 18 september.
  2. Alle jeugdleden t/m B-leeftijd ontvangen een boekje. Vanuit dat boekje zijn de loten te verkopen. Als de boekjes geleverd zijn, komen deze in de week van 13 september via de training naar de leden toe.

Op de boekjes zit ook een QR-code. Daarmee zijn de loten ook digitaal te verkopen.

1. Alle A-junioren en senioren ontvangen een link naar de verkooppagina. Op deze manier kunnen zij per mail of WhatsApp hun loten verkopen.
  2. Het afrekenen gebeurt op verschillende manieren, maar zijn allemaal digitaal. Dús geen gedoe met contant geld.

Kun je als verkoper ook winnen?

Ja zeker:

• iedereen die 5 loten of meer verkoopt, loot mee naar een mooie korfbalprijs uit onze kledingshop van Muta.
  • het Swift-Lid die de meeste loten verkoopt ontvangt een mooie korfbalprijs.

Volgende week:

• informatie over de persoonlijke verkooppagina

Meer informatie nodig?

Mail naar sjoerd.sanderse1@gmail.com