De afgelopen 6 weken is er door ca. 80 mensen van Swift hard gewerkt om twee avonden per week de lege schappen van de Jumbo Oostkapelle weer te vullen. De eigenaar, de heer Ton den Dikken, was erg tevreden over de inzet van Swift.  En ook de sponsorcommissie van Swift was blij met alle hulp van leden en ouders.

Jullie inzet is dan ook erg goed beloond, want Ton den Dikken heeft maar liefst €3.500,- op de bankrekening van Swift gestort!

Daarnaast heeft hij voor elke vakkenvuller een Pizza-bon geregeld bij de Pizzeria in Oostkapelle. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee !!  Hartelijk bedankt, alle vrijwilligers, JUMBO en Ton den Dikken!!

Er is inmiddels een korte enquete, met wat vragen over hoe men het heeft ervaren, rondgestuurd naar de vrijwilligers. Binnenkort evalueren we de uitkomsten met Ton den Dikken. En wat Swift betreft maken we weer afspraken voor volgend jaar.

Alle vrijwilligers ontvangen binnenkort die Pizzabon én een muntje voor een gratis consumptie bij onze sponsor Café Tympaan.

Nogmaals allemaal heel erg bedankt voor jullie inzet !!

Binnen de vereniging hebben vooral Dennis Plantinga en Dolf Elst veel werk verzet in de coördinatie en inroostering van de vakkenvullers. Bedankt, mannen !!

De Sponsorcommissie kv Swift

Categorieën: Sponsornieuws