In juni heeft Swift meegedaan aan de JUMBO Middelburg Ballenactie. Leden en supporters van Swift konden 1/4, 1/2 of een hele bal doneren aan Swift. Het eindresultaat is inmiddels bekend: Swift kan voor €937,50 korfballen bestellen. Dat komt neer op ongeveer 20 stuks. Het was het hoogste bedrag van alle deelnemende, Middelburgse sportverenigingen!!

Namens de sponsorcommissie bedanken we de anonieme bal-donoren en de volgende mensen die hun naam bij de donatie achterlieten:
BaPhi Mussche, De Klerk Electro, I Gillissen, Bep Huybregtse, De Thuistribune (groepje Swiftianen), Jas en Suus Pouwer, Hotel de Sprenck, Gweny Rijkse, Maxxton Group, Arendo Geerse en Stefan/Esther/Rik Franke en Jumbo Middelburg.

Fijn dat we met jullie hulp nieuw materiaal kunnen aanschaffen !!
Jumbo Middelburg, hartelijk bedankt voor de organisatie van deze actie.