Muta, de leverancier van sportkleding, heeft voor Swift een webshop gemaakt. Via deze website kunnen Swift-leden een zwart inschietshirt, broekje, rokje, trainingspak of sporttas bestellen (uiteraard voor eigen rekening).
Zoals bekend is het oranje Swift-wedstrijdshirt eigendom van de club en wordt beschikbaar gesteld aan de leden om in te korfballen. Leden behoeven dus geen oranje Swift-shirt aan te schaffen.

De banner van de Muta-webshop staat op de website van Swift of klik hier: Teamshop – Kv Swift

De Muta webshop werkt met inschrijfperiodes, zodat Muta in grotere aantallen kleding kan laten maken.
De eerste inschrijfperiode loopt van 15 juli 2021 tot en met 31 juli 2021.
Voor de bestellingen geldt een verwachte levertijd van 6-8 weken. Deze levertijd gaat voor alle bestellingen pas na de sluitingsdatum van de eerste inschrijfperiode lopen.

Na september 2021 volgt een volgende inschrijfperiode.

De sponsorcommissie van Swift.

Categorieën: Sponsornieuws