Want we hebben met Jumbo Oostkapelle afgesproken dat jullie  (leden, ouders) in de komende zomervakantie  kunnen helpen met het vakken vullen in deze winkel.
Door jouw vrijwillige inzet helpen we Jumbo Oostkapelle deze zomer aan handjes in de winkel en spekken we tegelijkertijd onze clubkas.
De financiële bijdrage van de Jumbo voor het vakken vullen gaat rechtstreeks naar Swift.
Wanneer we samen op deze wijze Jumbo helpen, kan dit voor Swift een flink bedrag voor de clubkas opleveren.

Wanneer ?
Op woensdagavond en vrijdagavond van 18.00 – 22.00 uur, gedurende 6 weken, in de zomervakantie (van 14 juli tot en met 27 augustus 2021) zijn er per avond 10-12 mensen nodig om de lege schappen in de Jumbo Oostkapelle te vullen.
De woensdagen worden zoveel mogelijk ingevuld door de selectie 1/2.
Voor de vrijdagen zoeken we dus vrijwilligers.

Wie ?
Je bent 16 jaar of ouder en je bent lid of betrokken bij de club (ouders/verzorger/familielid).

Wat ?
In de winkel Jumbo Oostkapelle in de Dorpsstraat vakken vullen (pauze is inbegrepen).

Hoe ?
Het zou fijn zijn wanneer je minimaal 2 vrijdagavonden kunt helpen.
En het is natuurlijk nog leuker wanneer je je opgeeft samen met je teamgenoten/kennissen.
Na de inventarisatie stemmen we het vervoer onderling af. We proberen ook zo veel mogelijk samen te rijden.

Geef je voorkeursdata via de mail door aan de sponsorcommissie, via sponsorcommissie@kvswift.nl

Graag zien we je reactie uiterlijk 20 juni 2021 tegemoet.

De sponsorcommissie
Dennis Plantinga, Bart Pouwer en Dolf Elst