Met de aanpassingen van het overheidsbeleid krijgen we bij Swift ook weer meer mogelijkheden om te sporten en om te kijken bij de sport.

Wat blijft?
* 1,5 meter
* kom alleen naar Swift zonder klachten, blijf thuis bij twijfels

Wat verandert?

1) Ouders/verzorgers weer welkom rondom het sportveld
Om kind(eren) te brengen naar of op te halen van de training, ben je weer welkom langs de lijn! Dit kan als iedereen de 1,5 meter respecteert (en uiteraard als u thuisblijft bij klachten of bij een zieke in uw gezin).
Ook is het met dezelfde voorschriften mogelijk weer eens een kijkje te nemen als de kinderen aan het korfballen zijn!

2) Terras clubhuis (beperkt) open!
Tijdens de komende zaterdagochtendtrainingen zal het terras van het clubhuis geopend zijn. Vanaf komende zaterdag (22 mei) is het dus weer mogelijk om tijdens de training iets te drinken op het terras van ons clubhuis! Uiteraard wel met de corona-voorschriften en met respect voor de 1,5 meter. Kleedkamers en douches blijven gesloten.

3) 26+ regels
De regels voor sporten voor spelers van 27 jaar en ouder versoepelen iets. De anderhalve meter regel blijft, maar de vaste viertallen komen te vervallen. In groepsverband mag met maximaal 30 personen worden gesport.

4) Wedstrijden
Vooralsnog zijn wedstrijden alleen binnen de vereniging toegestaan. Hierbij mag geen publiek aanwezig zijn. Oefenwedstrijden tegen andere clubs zijn nog niet toegestaan.

Bestuur en TC

Categorieën: BestuurTC