Swift gaat samen met TTCM (tafeltennis), EOC (handbal), Oemoemenoe (rugby) en MTV (turnen) een ledenwerfproject starten vanaf september 2021.
Kinderen van 6 – 10 jaar kunnen per kwartaal 2 sporten uitproberen. Na een jaar of eerder weten de kinderen (en hun ouders) beter welke sport het beste bij hen past en welke ze het leukst vinden.

Voor de uitvoering van dit project hebben we een fors bedrag aan subsidie (voor 2021) van de gemeente Middelburg ontvangen. Het doel van dit project is om meer kinderen aan de juiste sport te helpen, zodat men langer blijft sporten. Ook is een bijkomstig doel het meer en beter samenwerken tussen de verenigingen.

Tijdens de komende Koningsspelen (22 en 23 april) en tijdens de School Sportdagen in juni gaan we promotie maken voor dit project. We nodigen een aantal scholen uit om te komen sporten op de Sprong.
Voor de Koningsspelen en de Schoolsportdagen hebben we trainers nodig, die overdag kunnen helpen. We benaderen daar nu trainers voor. Hartstikke leuk om te doen !!

Bij de start van het project in september laten we de nieuwe kinderen aansluiten bij de bestaande teamtrainingen van de jeugdploegen.

We houden jullie op de hoogte over dit project. Als jullie een leuke naam weten als titel van dit project dan horen we dat graag ……!!

Lisa Jobse en Bart Pouwer

Categorieën: Ledenwerving