Beste leden van Swift,

De schok was groot toen wij in september te horen kregen dat Anneke ongeneeslijk ziek was en nog enkele maanden te leven had. Enkele maanden werden uiteindelijk bijna 6 maanden. Maanden van boosheid en pijn maar ook van warmte en liefde. Realiseren wat je hebt en wat je kwijt gaat raken. Het was een zware tijd voor iedereen die Anneke lief had.

Op 2 maart is Anneke op vijftig jarige leeftijd overleden. Het gemis is voelbaar en de vele warme herinneringen en de liefde koester ik.

Bij deze wil ik alle Swiftianen die ons de afgelopen periode gesteund hebben bedanken. Alle berichten, bloemen, kaarten en telefoontjes waren fijn en hartverwarmend.

De erehaag bij Anneke haar uitvaart in onze straat waarbij ook veel Swift leden stonden was emotioneel en maakte diepe indruk op ons. Dank daarvoor.

Tot slot wil ik iedereen meegeven om te genieten van het leven. Juist in deze tijd waarin er beperkingen zijn als gevolg van Corona om te sporten. Waarin we elkaar niet langs de lijn of in het veld kunnen ontmoeten. Het leven is zo mooi en je weet nooit wat de toekomst brengt dus pak de momenten en wees lief voor elkaar.

Mede namens Dylan, Nikki en Isabel,

Ralph Gillissen