Vanaf woensdag 4 november 2020 tot en met woensdag 18 november 2020 blijven de meeste maatregelen van kracht rondom het sporten en dus ook voor het korfballen in de zaal.

Er is 1 maatregel strenger geworden:
Voor iedereen vanaf 18 jaar geldt dat sporten alleen mag op 1,5 meter afstand en alleen individueel of in teamverband met niet meer dan 2 personen (dit aantal was eerst 4 personen). Wedstrijden zijn niet toegestaan.

De belangrijkste staan hier nog een keer op een rijtje:

• Voor iedereen vanaf 18 jaar geldt dat sporten alleen mag op 1,5 meter afstand en alleen individueel of in teamverband met niet meer dan 2 personen. Wedstrijden zijn niet toegestaan.
  • Voor kinderen tot 18 jaar (sporten in teamverband en wedstrijden onderling met teams van eigen club toegestaan).
  • Naast de sportkantines zijn ook douches en kleedkamers gesloten.
  • Groepslessen zijn verboden.
  • Geen publiek bij sport.

De TC en het Swift-bestuur hebben nog overleg hoe en of we nog wat gaan aanpassen aan de huidige opzet van de trainingen.
We houden jullie op de hoogte.

Het Swift-bestuur

Categorieën: Bestuur