Het is zaterdagmiddag en we moeten tegen KVK E2 spelen. Als we winnen zouden we kampioen zijn. Hier keek iedereen erg naar uit. Het was ook wel een beetje een gekke wedstrijd want er mochten geen supporters aanwezig zijn, dat vonden we erg jammer.
In de eerste 10 minuten was KVK sterker dan Swift, beiden ploegen hadden kansen maar er kwamen geen doelpunten. Vanaf het 2e stuk van de wedstrijd werden er wat spelers gewisseld en toen kwamen we tot betere kansen. Dit zorgde al snel voor een voorsprong van 5-0! In de grote rust kregen we aanwijzingen van de coaches en wat lekkers te drinken. Daarna gingen we met volle moed er weer tegen aan. We deden samen heel goed over gooien en namen zelfs onderhandse doorloopballen. Uiteindelijk wonnen we de wedstrijd met 7-2! Na de wedstrijd kregen we een medaille en een lekker zakje chips. Dat hadden we wel verdiend.
Volgende week spelen we onze laatste veldwedstrijd tegen Luctor E2. Daar willen we ook van winnen!

Groetjes, Fleur E2

Swift E2